خبرهای داغ:
فرماندار فراشبند:

جمهوری اسلامی ایران به دنبال جهانی شدن تمدن نوین اسلامی است

فرماندار فراشبند گفت: مهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جریان طوعی و ادامه دهنده دکترین اسلام و مهدویت به دنبال جهانی شدن تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۹۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجید وامق فرماندار فراشبند در همایش جهاد تبیین که ویژه فرهنگیان فرهنگیان شهرستان به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد، اظهار داشت: در تاریخ اسلام با رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، دو جریان طوعی و کرهی در تاریخ اسلام پدید آمد.

به گفته وی، جریان اول جریان کرهی بود که زنجیره‌ای از حوادث زمینه‌ای ایجاد کرد که نخستین حلقه آن، تبدیل نظام امامت به خلافت بود و سپس خلافت تبدیل به نظام سلطنت شد و سلطنت‌های اموی و عباسی را پدیدار ساخت به طوری که حوادث دیگری نظیر تجزیه جهان اسلام به شرق به مرکزیت بغداد و غرب هم به مرکزیت قرطبه، جنگ‌های صلیبی، رنسانس، انقلاب صنعتی و انقلاب‌های بزرگ سکولار تحت تاثیر همین جریان تاریخی قرار داشتند. 
وامق با بیان اینکه جریان دوم جریان طوعی بود که به قیام ائمه معصومین(ع) و شیعیان در طی تاریخ در سراسر جهان اسلام منتهی شد، گفت: در جریان کرهی حزب مخفی و مخوف سکولار اموی و عباسی شکل گرفت و اجازه نداد که ائمه معصومین(ع) تشکیل حکومت اسلامی بدهند و همه جانشینان برحق رسول الله را به شهادت رساندند تا اینکه آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی(عج) را از دیدگان پنهان ساخت و ظهور آن حضرت را به زمانی موکول کرد که بشریت ظرفیت پذیرش معصوم و منجی را داشته باشند.

 فرماندار فراشبند تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به مرکزیت ایران و تمدن غرب با رهبری آنگلوساکسون‌ها این دو جریان تاریخی یعنی جریان طوعی و کرهی را نمایندگی می‌کنند که جریان کرهی زیر سیطره نفوذ یهود هستند و بحث جهانی شدن را دنبال می‌کنند.

وامق گفت: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جریان طوعی و ادامه دهنده دکترین اسلام و مهدویت به دنبال جهانی شدن تمدن نوین اسلامی است و نظام سلطه به نمایندگی از جریان کرهی و ادامه دهنده دکترین سکولاریسم، با ایجاد نظم نوین جهانی، به دنبال ایجاد دهکده جهانی و پیشگیری از روند جهانی شدن اسلام و مهدویت است و این هماوردی و رقابت در این سال‌ها به اوج خود رسیده است که با رهبری و مدیریت ولی امر مسلمین جهان روندهای نظام سلطه را محکوم به شکست نموده است. 

فرماندار فراشبند تصریح کرد: انتخابات پیش رو نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی دارد که هم اکنون چشم جهانیان به این انتخابات است.

وی افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند در پیشبرد دکترین تمدن نوین اسلامی اثر چشمگیری داشته باشد و بنا به نظر جمهور علما و فقها شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است که بر عهده همگان نهاده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار