خبرهای داغ:
همزمان با سالروز ولایت امیرمومنان؛

در شب عید "امامت و ولایت" شهر مهرگان غرق نور و شادی بود

در شب عید امامت و ولایت شهر مهرگان غرق نور و شادی بود
همزمان با سالروز ولایت امیرمومنان (ع ) و عید غدیر خم شهر مهرگان غرق در شادی و سرور بود.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۶۴
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶

 قزوین- به گزارش بسیج، مردم ولایی شهر مهرگان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش شربت و شیرینی، برپایی ۲۵ غرفه و چندین موکب و آذین بندی پارک بهشت شهر مهرگان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت به منصه ظهور گذاشتند.

در این مراسم باشکوه که با حضور امام جمعه شهر محمدیه، شهردار محمدیه، بخشدار محمدیه، مسئولان شهری و با حضور باشکوه مردم و با همکاری حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و حضور خودجوش مردمی صورت گرفت، سعی گردید تا از ظرفیت سخنرانان و فعالان فرهنگی در جهت تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه استفاده شود.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و موکب‌ها در فاصله‌های معین جهت اطعام دهی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اتاق بازی، ایستگاه‌های فرهنگی، غرفه‌های حجاب و عفاف و اجرای سرود از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ مردمی عید غدیر در شهر مهرگان بود.

گفتنی ست؛ عید غدیر از اعیاد مهم و بزرگ مردم به ویژه شیعیان است که به روایات منابع و مراجع، پیامبر گرامی اسلام (ص) در روز ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم هجری در سفر حجت‌الوداع در سرزمین غدیرخم به دستور خداوند متعال حضرت علی (ع) را به مقام خلافت و امامت امت اسلامی منصوب کردند.

 

انتهای پیام /۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار