خبرهای داغ:
به همت انجمن ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس انجام شد:

راه اندازی پویش رای همگانی درفارس

انجمن ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس پویش رای همگانی در فارس را برای دعوت از ورزشکاران برای حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه راه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۹۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هشتم تیر روز تجلی همدلی و همزبانی ورزشکاران برای حضور گسترده در کنار ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.  

محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اظهار داشت: ضمن گرامیداشت و پاسداشت مقام شهادت شهید جمهور شهید رئیسی و شهدای خدمت، هشتم تیرماه بار دیگر صحنه ای از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت(ع)، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.  

وی افزود: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر ورزشکاران در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر تاثیر گذار کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.   

جعفری تصریح کرد: ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با انتخاب رئیس جمهوری شایسته بدای ایران بزرگ در این دوره ، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.  

وی گفت: به نوبه خود، از عموم ورزشکاران ، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.  

جعفری افزود: پویش رای همگانی توسط انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس راه اندازی شده است تا ضمن دعوت از خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس از آحاد ورزشکاران و مردم شریف فارس حضور فعال و آگاهانه ای در انتخابات پیش رو داشته باشند . امید است رئیس جمهور منتخب به مقوله جوانان، ورزش و سلامت، اهتمام ویژه داشته باشند و حل مشکلات جوانان را در اولویت امور قرار دهند پویشی انتخاب اگاهانه برای دعوت از ورزشکاران برای حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است .

وی ادادمه داد: انتخاب مهم ریاست جمهوری ایران ، تمام نگاه های جهانی را به کشور مقتدر ایران معطوف کرده است ، این صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام و شهید خدمت و یاران ایشان است .  

رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس تاکید کرد: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر ورزشکاران در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر تاثیر گذار کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.  

وی افزود: ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با حضور رئیس جمهور منتخب ، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.  

جعفری گفت: به نوبه خود، از عموم ورزشکاران ، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته رئیس جمهور خدوم و اصلح خود را انتخاب نمایند.

وی تصریح کرد: اجرای پویش رای همگانی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس راه اندازی شده است تا ضمن دعوت از خانواده بزرگ ورزش فارس از آحاد ورزشکاران و مردم شریف فارس حضور فعال و آگاهانه ای در انتخابات پیش رو داشته باشند . امید است منتخب مردم به مقوله جوانان، ورزش و سلامت، توجه ویژه داشته و همراه و همکار خدمتگزاران عرصه ورزش باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار