همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

بهره برداری از یک واحد صنعتی قطعه سازی خودرو در شهرک صنعتی چناران

با حضور سرپرست ریاست جمهوری، یک واحد صنعتی در حوزه قطعه سازی خودرو به صورت ویدیو کنفرانس در شهرک صنعتی چناران خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۲۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، آئین بهره‌برداری از این واحد صنعتی با حضور معاون معادن و فرآوری معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

رضا محتشمی پور، معاون معادن و فرآوری معدنی وزارت صمت در این باره گفت :واحد صنعتی تولید قطعات خودرو «پارسا یاران خراسان» با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ویژه ۲۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: این واحد از گروه صنعتی «پارت لاستیک» است که تولید آزمایشی خود را در فضایی به وسعت ۲.۷ هکتار در شهرک صنعتی چناران از سال گذشته آغاز کرد.

معاون معادن و فرآوری معدنی وزارت صمت بیان کرد: تولیدات این واحد صنعتی شامل باک پلیمری به ظرفیت تولید ۲۴۰ هزار عدد در سال، لوله های سوخت رسانی به ظرفیت ۲۶۰ هزار عدد در سال و قطعات منفصله پلیمری باک خودرو به ظرفیت ۱۲۲ تن در سال است.

همچنین امروز ۲۶ پروژه صنعتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغالزایی پنج هزار و ۵۶۳ نفر با حضور «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در ۱۰ استان کشورمان به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها