خبرهای داغ:
به همت لشکر14امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

نذر قربانی با مشارکت رزمندگان لشکر14 امام حسین (علیه السلام)

همزمان با رسیدن ماه ذیحجه و شروع دهه ولایت برنامه نذر یک راس گوسفند به مناسبت عید قربان با مشارکت کارکنان لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل این لشکرانجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۵۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت عید قربان برنامه نذر یک راس گوسفند همراه با پخش در بین نیازمندان با مشارکت کارکنان لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل این لشکرانجام شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) گفت: قربانی کردن ثواب بسیاری دارد پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) فرموده اند که در روزهای قربانی بعد از عبادات فریضه ای هیچ عبادتی اینقدر مقبول و پسندیده در بار الهی نیست وبیش از رسیدن قطرات خون به زمین مقبول پروردگار می گردد لذا با شوق زیاد ودل پروسعت قربانی کنید و نیز رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم)می فرماید: به اندازه موهای بدن مذبوحه ثواب داده می شود پس برای حصول این اندازه ثواب کسی که قربانی بر او واجب نیست اگر قربانی کند کاری است بجا و پسندیده، لذا در راستای عید قربان فضا سازی محوطه لشکر14امام حسین(علیه السلام) به مناسبت شروع هفته ولایت و امامت اعیاد قربان تا غدیر توسط نیروهای این معاونت انجام و ویژه برنامه هایی در این دهه انجام شد.

این مسئول افزود: سنت حسنه قربانی عید قربان با یاری کارکنان انجام و بین خانواده های موردنظر توزیع شد.

این مسئول با اشاره به اعیاد یاد شده گفت: در دهه اعیاد قربان تا غدیر که به دهه ولایت معروف است جشنهای مختلفی از جمله جشن عید قربان، میلاد امام هادی(علیه السلام) و.... در حسینیه ثارالله این لشکر بر پا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار