تداوم امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان سوادکوه

نیروهای امدادی و نیروهای مردمی و بسیج از جمله استاندار، فرمانده سپاه کربلا ، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولین ذی ربط و نیروهای امدادی در محل های حادثه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۸۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بارش سنگین باران شب گذشته سبب طغیان رودخانه تلارو جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده فیروزکوه به سوادکوه و محورهای کوهستانی در شهرستان سوادکوه شد؛ خبرها حاکی از  مصدومیت 18 نفر و ۲ فوتی تا اکنون دارد.

هلال احمر شهرستان نیز از انتقال مصدومان به مراکز درمانی و اسکان اضطراری گرفتارشدگان در سیل خبر داد. 

در این حادثه بسیاری از زمین‌های کشاورزی حریم رودخانه، سردهنه‌های کشاورزی و راه‌های ارتباطی آسیب جدی دید. همچنین به منازل مسکونی و خودروهایی که در مسیر رودخانه قرار داشتند، خسارت‌های سنگینی وارد شد. محور اصلی شهرستان از شب گذشته تا اکنون در منطقه طالع رودبار مسدود شد. همچنین محورهای کوهستانی آلاشت و دراسله نیز بر اثر سیل آسیب جدی دید و در حال حاضر بسته است.

بلافاصله جلسه مدیریت بحران مازندران با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، سیاوش مسلمی فرمانده سپاه استان و مدیران استانی و شهرستانی مرتبط در سوادکوه تشکیل شد و نیروهای امدادی و نیروهای مردمی و بسیج از جمله استاندار، فرمانده سپاه کربلا ، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولین ذی ربط و نیروهای امدادی در محل های حادثه حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار