خبرهای داغ:

نمایش «حکم ولایت» در جهت تقویت باور‌ها و فرهنگ بومی است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نمایش حکم ولایت که به مدت ۱۰ شب اجرا شد در جهت تقویت باور‌ها و خنثی سازی اقدامات دشمن در فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۸۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه نمایش حکم ولایت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: به مدت ۱۰ شب است که افراد این نمایش بزرگ را با موضوع زندگی‌نامه حضرت علی (ع) از تولد تا غدیر به اجرا در آوردند.

او افزود: با پشتیبانی‌های صورت گرفته هر کسی نمایش حکم ولایت را دیده پسندیده و انشالله که توانسته باشد زاویه‌های مختلف زندگی حضرت علی و رویداد غدیر که مهمترین اتفاق تاریخ است را به مردم ارایه دهد.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: برای اجرای این کار از برجسته ترین هنرمندان استان دعوت شد و فیلمنامه‌ بسیار خوبی از سوی آنان ارایه شد. ضمن آنکه بیش از ۳۰۰ نفر اکنون درگیر اجرای این نمایش هستند و نزدیک به ۸۰ ایستگاه موکب برای پذیرایی در نظر گرفته شد.

او همچنین گفت: ما از همه نهادهای فرهنگی دعوت میکنیم تا در اجرای این نمایش نظر خود را ارایه دهند که در جهت تقویت باورها و گسترش فرهنگ بومی است.

سرتیپ شاهوار پور در پایان نیز یادآور شد که انتظار می‌رود مشابه این مراسم در ایام فاطمیه و سایر رویدادهای فرهنگی به صورت هنری به مردم ارایه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار