فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، از مهمترین وظایف سپاه است.

سرهنگ سالاری گفت : ما بنا نداریم برای مردم تصمیم گیری کنیم چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی است، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح، راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۹۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان هرمزگان گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، از مهمترین وظایف سپاه  است.

سرهنگ سالاری اضافه کرد: ما بنا نداریم برای مردم تصمیم گیری کنیم چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی است، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح، راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.

سرهنگ سالاری ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در این مقطع کنونی پس از شهادت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، حضرت آیت الله رئیسی نصاب جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و مؤثر در خدمتگزاری به مردم ارائه کردند که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های فرد اصلح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ جلسه و نشست تبیینی به منظور مشارکت حداکثری بسیجیان شهرستان رودان در انتخابات ریاست جمهوری برای اقشار بسیج، پایگاهها، گردانها، کارکنان و خانواده آنها و سربازان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار