خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ولایت و پشتیبانی مردم از انقلاب دشمن را عصبانی کرده است

حجت‌الاسلام حاجی عبدالله صادقی گفت: پشتیبانی از انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم را عصبانی کرده است، پس این موضوع نشان می‌دهد که راه ما درست است.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۰۳
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حاجی عبدالله صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 6 خرداد، در مراسم چهلم شهدای خدمت که در مصلی امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به معنای واقعی کلمه عصبانی کرده است که این موضوع به خودی خود نشان می‌دهد مسیر درست است.
وی بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان گرگ‌صفت انقلاب اسلامی را مقاومت دانست و ادامه داد: مردم باید در انتخابات پیش‌رو نهایت دقت را داشته باشند و متوجه باشند سربازی ولایت امانتی مهم است که از آیت‌الله رئیسی خادم امام رضا(ع) بعد از شهادت به یادگار مانده است و باید دقت کنیم آن را به چه کسی می‌سپاریم.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به واسطه برخورداری از رهنمودهای ولایت فقیه و پشتیبانی ملت می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، گفت: با همراهی مردم می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد که برعکس آن نیز صادق است.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریافته‌اند که هرگز نمی‌توانند بر رهبری مقتدر کشورمان تاثیری بگذارند بنابراین تلاش می‌کنند با حملات سیاسی، فرهنگی و... بر افکار و باورهای مردم ایران تأثیر بگذارند.
وی با بیان اینکه باید توجه داشت در نظام ولایی حکمرانی فقط متعلق به خداوند متعال است، که توسط ولی خدا بیان شده و به پا داشته می‌شود، اضافه کرد: سیاست‌ها توسط رهبر انقلاب تعیین می‌شود و بقیه مجری منویات و رهنمودها بوده و سرباز ایشان هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ابراز خشنودی از اینکه «مقاومت» به یک فرهنگ و گفتمان تبدیل شده که تنها مختص مسلمانان نیست، اضافه کرد: حتی جوانان آمریکایی و اروپایی در اعتراض به ظلم رژیم‌های غاصب متحمل رنج شده و مخاطب پیام ولی فقیه قرار می‌گیرند و باید ایستادگی را پیشه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار