قاسمی فرزاد:

بازاریان و اصناف جزء ارکان اقتصاد هستند/ مشارکت حداکثری چشم طمع دشمنان را کور می‌کند

همدان-استاندار همدان گفت: بنده همواره بازاریان را جزء ارکان بازار و اقتصاد می‌دانم چرا که در تمام عرصه‌ها پیشگام بودند.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۶۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با اصناف، بازاریان و معتمدین استان همدان به مناسبت روز ملی اصناف که با حضور مسئولین استانی، مدیران و روسای اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و تلاقی آن با چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و همراهانش اظهار کرد: رئیس جمهور ما ویژگی‌های بسیاری داشت از جمله مردمی بودن، پرکار و پرتلاش بودن، دل در گرو مردم داشتن و نسبت به مردم توجه ویژه داشتن.

وی افزود: شهید رئیسی طی ۳۳ ماه منشأ خدمات بسیار ارزشمندی بود چراکه فقط برای رضای مردم خدمت و تلاش می‌کرد و فردا روز چهلم این شهید بزرگوار است.

استاندار همدان گفت: بنده همواره بازاریان را جزء ارکان بازار و اقتصاد می‌دانم چرا که در تمام عرصه‌ها پیشگام بودند.

وی با بیان اینکه اول تیرماه روز اصناف و دهم تیرماه روز صنعت و معدن است که دهه صنعت و معدن نامگذاری شده است، ابراز کرد: اقداماتی خوبی در حوزه صنعت صورت گرفته و واحدهای بلاتکلیف به چرخه تولید بازگشتند که در حوزه ما ۲۷۵ واحد در حوزه صنعت و‌معدن و‌ کشاورزی و خدمات تفریحی و گردشگری به چرخه تولید برگشتند و بیش از ۱۳۰ مورد آن فقط در حوزه صنعت و معدن است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی و بهره‌وری حوزه جهاد کشاورزی نیز اتفاقات خوبی افتاده است، بیان کرد: تلاش کردیم در دولت مردمی با توصیه‌های رئیس جمهور شهید در تمام عرصه‌ها یک پیشرفت متوازن در جریان باشد.

وی عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف زیرساخت‌هایی داشتیم که بلاتکلیف بود که در سفر ریاست جمهوری بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد؛ این دولت، دولت صادق الوعد بود و تا زمان حیات طیبه شهید رئیسی ۵۵ درصد این بودجه محقق شد و در حوزه‌های مختلف بکار گرفته شد و به ثمر رسید.

استاندار همدان با بیان اینکه باید در موضوع انتخابات از اصناف تشکر ویژه کرد، گفت: حضور و تاثیر آنها در انتخابات اسفند ماه اثرگذاری خوبی داشت، اکنون همین اعتقاد را دارم که تک تک شما تاثیرگذار هستید.

وی با تاکید بر اینکه تاکید اول بر مشارکت حداکثری و دشمن شکن است که چشم طمع دشمنان را کور می‌کند و دولتی که با سرکار می‌آید باید یک دولت قدرتمند باشد، گفت: ما در زمینه طرح و برنامه چیزی کم نداریم اما باید توانایی اجرای آن را داشته باشیم که این یک هنر است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید راه خدمت و راه شهید رئیسی استمرار یابد، ابراز کرد: رئیس جمهور باید یک فرد توانا، پرتوان و کارآمد باشد، کسی که در شرایط سخت جامعه بتواند اقتصاد و سیاست خارجی و ارتباط با کشورها را تنظیم کند و راه پرنور خدمت را استمرار بخشد.

وی با اشاره به اینکه باید افراد کارآمد و توانا در کنار رئیس جمهور قرار گیرند و کار را دنبال کنند، خطاب به بازاریان و اصناف بیان کرد: شما باید با بصیرت ذاتی خود افراد را به راه درست هدایت و ‌جهت‌دهی کنید تا یک فرد اصلح انتخاب شود و با حضور پررنگ تعیین تکلیف شود چراکه کلام شما اصناف بسیار تاثیرگذار است.

در ادامه این مراسم از خانواده شهید «محمدابراهیم مهربان» از اصناف همدان و از کاسبان امین شهرستان‌ها تقدیر شد، همچنین از سوی سازمان بسیج اصناف کشور از محمد ارغوان رئیس اتاق اصناف مرکز همدان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار