ارغوان خبر داد

برگزاری دوره فقه بازار برای ۱۳۴۵۵ نفر در همدان

همدان-رئیس اتاق اصناف مرکز همدان از برگزاری دوره فقه بازار برای ۱۳هزار و ۴۵۵ نفر توسط اساتید مجرب و فقه بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۷۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
برگزاری دوره فقه بازار برای ۱۳۴۵۵ نفر در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ارغوان در نشست استاندار همدان با اصناف، بازاریان و معتمدین استان به مناسبت روز ملی اصناف که با حضور مسئولین استانی، مدیران و روسای اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین شهید رئیسی و همراهان شهیدش و عالم ربانی آیت الله محمدی و تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: واگذاری واحدهای تجاری شهرک پرواز باید با هماهنگی با همکاران اتاق اصناف صورت گیرد.

وی با تأکید بر انعقاد تفاهمنامه در زمینه کارآموزی و کارورزی بین آموزش و پرورش و اتاق اصناف، افزود: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در صنوف مختلف افرادی که تحصیل می‌کنند به عنوان کارورز مشغول به کار شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز همدان گفت: از سال ۴۲ که انقلاب اسلامی در حال شکل گرفتن بود همه اصناف و بازاریان از امام خمینی(ره) تبعیت کردند و در جنگ تحمیلی و حوادث مختلف کسبه و مردم ولایت‌مدار کمک حال بودند و در دوران رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) نیز همین گونه است.

وی با اشاره به دوران کرونا ابراز کرد: اصناف در دوران کرونا حدود ۷۰ میلیارد تومان بخشش اجاره بها داشتند و در شب عید گذشته ۵۰ میلیارد تومان از سوی اداره صمت به مراکز خرید بخشش اجاره بها داشتیم.

ارغوان با اشاره به برگزاری دوره فقه بازار بیان کرد: براساس قوانین بازار و قوانین مالیاتی و کار و تامین اجتماعی، فضای مجازی و سایر مواردی که برابر قانون به ما واگذار شده ۱۳هزار و ۴۵۵ نفر توسط اساتید مجرب و فقه بازار این دوره‌ها را گذراندند.

وی ادامه داد: همچنین کارگاه‌های آموزشی برای مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل که بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر بودند در ۱۰ دوره توسط قضات برجسته مجموعه قضایی استان برگزار و آموزش دیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار