طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان در مهرستان

به مناسبت عید غدیر خم 500 پرس غذا طبخ و بین نیازمندان درشهرستان مهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۷۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج ازمهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: تعداد۵۰۰غذای گرم باهمکاری اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

وی افزود: در اهميت و ارزش اطعام نيازمندان، همين بس كه چند آیه از سوره انسان در وصف اهل بيت، به دليل اطعام ايشان به فقير و اسير و مسكين بوده است.زمانی که حضرت علی(ع) به همراه حضرت فاطمه(س) برای شفای فرزندانشان از بیماری سه روز را روزه گرفتند و افطاری خود را در هر کدام از این سه روز به یک فقیر، اسیر و مسکین دادند.

خوش رو ادامه داد: خداوند براي تشويق و اطعام به نيازمندان به آثار آخروي آن اشاره مي كند. از جمله آثار اخروي اطعام آن است كه شخص به عنوان ابرار وارد بهشت مي شود و از همه مهم تر از نعمت لقاي الهي برخوردار مي شوند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اظهار داشت: در جامعه ما نیز به دلیل مشکلات معیشتی و بیکاری و عدم توانایی مالی کافی افراد زیادی درگیر مشکل تامین مایحتاج اولیه زندگی حتی در حد تامین وعده های غذایی خود هستند که به مناسبت عیدسعیدغدیرخم این برنامه را در دستور کار خود قراردادیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار