مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زهک:

جهادتبیین به معنای واقعی روشنگری حقایق است

حجت الاسلام نغزعلی گفت: جهاد تبیین یعنی روشنگری حقایق و بصیرت چراکه جبهه حق و باطل همواره در مقابل هم هستند.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۸۶
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲


جهادتبیین به معنای واقعی روشنگری حقایق است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زهک گفت: جهاد تبیین یعنی روشنگری حقایق و بصیرت چراکه جبهه حق و باطل همواره در مقابل هم هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک حجت‌الاسلام شمس امید نغزعلی صبح امروز در نشست جهاد تبیین ویژه نیروهای مسلح که در ناحیه زهک برگزار شد، بیان کرد: باری دیگر مردم ایران در تاریخ ۸ تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه می‌آفرینند و عمل صالحی را در کارنامه خود به ثبت می‌کنند .

وی افزود: همانطور که مطلع هستید رسانه‌های داخلی و خارجی با طرفند های بسیاری و انتشار اخبار جعلی برای ناامید کردن مردم از دولت و نظام در انتخابات استفاده می‌کنند چرا که حضور مردم باعث شکست نقشه‌های دشمن است و البته این حضور مردم مسئولیت مسئولان بیشتر می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زهک تصریح کرد: ما از تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی و روشنگری افراد که زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم استفاده کرده تا ملت ایران با بصیرت و آگاهی هر چه تمام‌تر برای ایران قوی در پای صندوق‌های حاضر شوند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نغزعلی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین از ابتدای آغاز دین مبین اسلام و تا کنون ادامه دارد زیرا جبهه حق و باطل همواره در تقابل هستند و باید بدانیم جهاد تبیین به معنای روشنگری حقایق و بصیرت است.

وی در ادامه عنوان کرد: جهاد تبیین فریضه‌ای واجب، فوری، قطعی و عینی است و بر تمام خواص جامعه لازم است و مهم‌ترین اقدام دشمن در جنگ نرم دشمنان هدف قراردادن اعتقادات و باورهای مردم است و وظیفه فرهیختگان در این عرصه روشنگری و جهاد تبیین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زهک در پایان گفت: تأکید بسیار مهم بر جهاد تببین را مقام معظم رهبری انقلاب در همه شرایط واجب کردند و ما نیز باید برای عمل به منویات ایشان در این راستا گام برداریم زیرا خواست دشمن ناامید کردن مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار