جشن عید غدیر و تکلیف سیاسی نوجوانان دختر رأی اولی در زاهدان

جشن عید سعید غدیرخم و تجلیل از نوجوانان دختر رأی اولی با شعار «درس غدیر انتخاب اصلح است» در تالار شهرداری زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۹۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جشن عید سعید غدیرخم و تجلیل از نوجوانان دختر رأی اولی با شعار «درس غدیر انتخاب اصلح است» در تالار شهرداری زاهدان برگزار شد.

این مراسم به همت ناحیه ویژه سپاه زاهدان و بنیاد شهید زاهدان و مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زاهدان، شورای اسلامی شهر زاهدان، بسیج جامعه زنان و فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر پورنماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان گفت: انتخابات فرصتی برای نظام است که مردم ما یکبار دیگر حماسه جانانه ای را در دفتر چهل و پنچ صفحه ایی که پشت سر گذاشتیم را رقم بزنندو به عنوان افتخار ثبت در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی شود.

اکبر پور تصریح کرد: نکته ای که مهم است این است که با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری دوست و دشمن ها معمولا چشم میدوزند به انتخابات های ما طبیعتا اولین وظیفه ای که همه ی ما آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان سیستان و بلوچستان داریم اینست که انتخاباتی پرشور پر از رونق و حداکثری رقم زنیم و یکبار دیکر در استحکام فندانسیون نظام انقلاب اسلامی بیفزائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار