خبرهای داغ:

حضور ۲۵۰ نفر از خواهران بسیجی در اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته استعدادیابی پایگاه‌ها

اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته با حضور ۲۵۰ نفر از خواهران بسیجی سرتاسر استان مابین پایگاه‌های استعدادیابی برتر استان همزمان با عید غدیر خم تحت عنوان جام غدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۹۳
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته با حضور ۲۵۰ نفر از خواهران بسیجی سرتاسر استان مابین پایگاه های استعدادیابی برتر استان روز چهارشنبه ششم تیر ماه 1403 همزمان با عید غدیر خم  تحت عنوان جام غدیر برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار محمدهادی درودمند مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه فجر استان فارس در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته و در دو قسمت آزاد و کنترلی در تمام رده‌های سنی خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در راستای کنگره ملی ۱۵۰۰۰  شهید استان فارس برگزار گردید.

به گفته وی، هدف از آن علاوه بر ایجاد روحیه نشاط،شادابی و همچنین رقابت و انگیزه در بین خواهران بسیجی شناسایی استعدادهای برتر جهت تشکیل تیم منتخب برای اعزام به مسابقات کشوری بسیج است .

سرهنگ درودمند با اشاره به اینکه ورزش خواهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: در نظر داریم با توجه به ظرفیت های موجود در سرتاسر استان نسبت به راه اندازی و تشکیل پایگاه‌های استعدادیابی در رشته کاراته ویژه خواهران بسیجی قدم برداریم که قطعاً این مهم با عنایت خداوند متعال و حمایت‌های سردار فرمانده محترم سپاه فجر استان فارس سردار بوعلی میسر خواهد شد .

وی گفت: این مسابقات با حضور ۳۰ داور و ورزشکارانی از شهرستان‌های شیراز ، خرامه، کازرون، بووانات ،داریون، میمند، اقلید، آباده و مرودشت برگزار شد که در نهایت نتایج زیر به دست آمد: 
 در بخش کاراته کنترلی : 
تیم شیراز به مربیگری اردشیر نژاد مقام اول تیم کازرون به مربیگری استوار مقام دوم
 تیم اقلید به مربیگری سنسی معصومی مقام سوم
در بخش کاراته آزاد: 
 تیم خرامه به مربیگری ایزدی مقام اول
 تیم شیراز به مربیگری پیروزمند مقام دوم
 تیم مرودشت به مربیگری محمدی مقام سوم

به گزارش بسیج، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات که با انجام حرکات نمایشی و اجرای کاتای کنترلی توسط خردسالان و هم چنین جشن امامت امیرالمومنین و مدیحه سرایی همراه بود با حضور سرهنگ حسن کریمی معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس، مجتبی مدیح جهرمی رئیس هیئت کاراته شهرستان شیراز، محسن زارعی رئیس هیئت کاراته بسیج استان فارس،  و مدیران ورزشی تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار