افتتاح فروشگاه طلائیه در زاهدان

سردار شفائی گفت: فروشگاه طلائیه با اشتغالزایی 30نفر از بسیجیان در زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۹۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه امامت وولایت و خجسته روز عیدسعید غدیر خم گفت: هم زمان با دهه امامت و ولایت و روز مبارک عید سعید غدیرخم، فروشگاهی به مساحت ۲۴۰۰ متر در سه طبقه جهت ارائه خدمات به مردمان شریف استان خاصه بسیجیان گرانقدر افتتاح شد.

وی هدف از ساخت وافتتاح این مجموعه فروشگاهی را ارائه كالاهای اساسی و تامین نيازهای معمولی عنوان کردوافزود: همه نيازمنديهای خانواده ها در اين فروشگاه جهت تقديم به مردم وبسيجيان وكاركنان نيروهای مسلح ارائه خواهد شد.
 
سردار شفائی تصریح کرد: با توجه به  شعبه مركزی که امروز افتتاح شد،قصد داریم در زمان نه چندان دور،تعداد ۳۰  شعبه در اقصی نقاط استان  جهت دسترسی آسان مردم ایجاد کنیم.

وی در ادامه از ایجاد سه شعبه در شهرستان زاهدان و یک شعبه در شهرهای تابعه استان خبر داد.

این مقام مسئول ایجاد فضای مناسب برای خریداران وهمچنین ایجادمعماری  سنتی اسلامی،فروشگاه را دو عامل مهم در صرف هزینه ها ذکر کرد .

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: همه استانداردهای، معمول با مساحت ٢٤٠٠متر لحاظ شده است.

 وی بابیان اینکه در فروشگاه مركزی به طور مستقیم برای سی نفر اشتغال ايجاد شده است،یادآور شد:قطعا به تبع آن در هر شعبه ای كه در جاهای مختلف استان ايجاد و راه اندازی شود،ظرفیت ایجاداشتغال برای افراد نیز افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار