فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران پایانی بر تحرک دشمن بعثی و تداوم پیروزی‌ رزمندگان بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران پایانی بر تحرک دشمن بعثی و تداوم پیروزی‌ رزمندگان بود.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۴۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،سردار سید صادق حسینی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: دشمن بعد از تصرف شهر مهران، در برابر عملیات قدرتمند رزمندگان اسلام تسلیم شد و با اجرای عملیات کربلای یک، این شهر آزاد و دشمن شکست خورده به عقب رانده شد. 

وی با بیان اینکه به برکت اسلام و رهبر انقلاب اسلامی، منظومه فکری امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه، ایران اسلامی امروز در امنیت و آرامش است، افزود: اگر رزمندگان دوران دفاع مقدس نبودند، فتح هایی مانند خرمشهر، کربلای یک، کربلای پنج و والفجرها نبود و کشور امنیت امروز را نداشت. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه فداکاری رزمندگان، بزرگی و عظمت کشور و انقلاب اسلامی را رقم زده است، گفت: امروز مزار شهیدان، میقات و زیارتگاه مردم و محل راز و نیاز مردم است.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس و طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، حوادث بزرگی پشت سر گذاشته شده است اما امروز کربلای یک دیگری پیش رو داریم، روز جمعه هشتم تیر انتخابات ریاست جمهوری در واقع یک رزمایش بزرگ و تجلی قدرت ملت شجاع ایران است. 

سردار حسینی یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه مردم ایران در انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است، شهید جمهور با مجاهدت و تلاش خاضعانه کار و جانش را برای خدمت تقدیم کرد، مردم برای ادامه راه شهید جمهور به طور قطع حضوری گسترده در پای صندوق های رای خواهند داشت. 

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری، گفت: انتخاب اصلح یعنی کسی که بتواند خط سرخ شهیدان را پاس بدارد، از استقلال کشور دفاع و ارزش ها را حفظ کند و مانند رئیس جمهور شهید که در مدت کوتاهی تحول بزرگی در منطقه ایجاد کرد و عمق راهبردی ایران اسلامی را توسعه داد، در این راه قدم بردارد.

  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: به یاری خدا، هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و به همت ملت ایران اسلامی روز جمعه یک نمایش بزرگ از حضور در صحنه را ثبت خواهیم کرد و به دشمن جواب نه خوهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار