سردار اکبری در فارسان عنوان کرد:

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از ابتدای هر کاری که در توان داشت انجام داد

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از ابتدای هر کاری که در توان داشت انجام داد
سردار اکبری، در جمع مردم فارسان گفت: دشمن از همان ابتدای انقلاب هر کاری که در توان داشت انجام داد تا به اصل انقلاب ضربه بزند.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۴۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ویژه‌ برنامه گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلم شهدای خدمت با سخنرانی در مصلی امام حسین علیه السلام فارسان برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ،در جمع مردم و بسیجیان شهرستان فارسان با عرض تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و همچنین تسلیت به خاطر سالگرد شهادت دولتمردان انقلاب، شهید بهشتی و همراهان ایشان و به خصوص فرا رسیدن چهلمین روز از شهادت دولتمردان گفت: دشمن از همان ابتدای انقلاب هر کاری که در توان داشت انجام داد تا به اصل انقلاب ضربه بزند . از ترورهای دولتمردان نظیر رجایی، شهید بهشتی و باهنر گرفته تا تحمیل جنگ اما به لطف خدا این انقلاب روز به روز توانمند تر و قدرتمندانه تر پیش رفت.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در ادامه گفت: از شهادت شهدای سرچشمه یعنی بهشتی و همراهان این شهید  می‌رسیم به شهادت دولتمردانی چون شهید رئیسی. از همان ابتدای اتفاق سقوط بالگرد شهدای خدمت که همه منتظر خبر بودند رهبر معظم انقلاب اسلامی با یک سخنرانی کوتاه فرمودند هیچ خللی در روند کشور پیش نخواهد آمد،این بیانات یک آرامشی را به کشور القا کرد. چه بسا در بسیاری از کشور ها ما دیدیم که با یک همچین حادثه ای یک دولت سقوط و کشور به آشوب می‌کشید و این است تاثیر ولایت در کشور.

وی در ادامه عنوان کرد: در بحث انتخاب اصلح الگوی رئیس جمهور ها می‌تواند رئیسی باشد یعنی می‌توانیم رئیسی را بعنوان الگو گذاشته و ببینیم کدامیک از کاندیداهای به ایشان نزدیک تر هستند،کاندیدها همه خوب هستند اما ما باید بگردیم و اصلحتر را انتخاب کنیم. یک اصل را من دقت کردم دیدم کسانی که مطیع رهبر و ولی فقیه زمانشان بودند، محبوب دلها شدند. شهید رجایی که در زمان امام بود یا شهید سلیمانی یا نهایتا شهید رئیسی.  اطاعت پذیری از رهبری و ولی امر باعث محبوبیت در دلها می‌شود و ولایت پذیری نهایتا منجر به عاقبت به خیری این عزیزان شد. نه تنها عاقبت بخیر شدند بلکه محبوب دلها شده و قلوب مردم راهم تسخیر کردند.پس اصل اول کاندیدای اصلح ولایتمداری است. ولایتمداری به عمل است نه به زبان. بعضی هرجا به نفعشان است از رهبری انقلاب اسلامی دم می‌زنند و هرجا نه مقابل ولی فقیه می ایستند.

سردار اکبری در ادامه خاطر نشان کرد:یکی از مولفه های قدرت هر کشوری مردم محوری است به خصوص کشور ما  که از شورای شهر گرفته تا رئیس جمهور را مردم انتخاب می کنند. مردم در این انتخابات هم با حضور حداکثری خود نه تنها به کشور و خودشان عزت بدهند بلکه با یک انتخاب درست کسی را انتخاب کنند که در مسیر و ریلی که رئیسی گذاشته حرکت کرده و دنباله رو آن باشد و همان مسیر خدمتگزاری را پیش بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان کردن چند مورد از شاخص های آیت الله دکتر رئیسی گفت: یکی از شاخصه های اصلی شهید رییسی جهادی بودن آن بود.  با یک روحیه جهادی به مردم خدمت می کرد در زمان شهادت رئیسی من به جمع همان مردمی رفتم که رئیس به آنها سر زده بود در استانمان، وقتی شهادت ایشان اعلام شد آن مردم مثل اینکه یکی از خودشان را از دست داده باشند عزاداری می‌کردند. هیچ جا ندیدیم که سپاه و بسیج مقابل دولتی قرار گرفته باشند امروز هم اگر برنامه های تبیینی برگزار می‌شود نه به این خاطر که کسی خاص را معرفی کنیم بلکه می‌خواهیم بهترین انتخاب اتفاق بیفتد و هرکس با رای مردم بیرون بیاید او رئیس جمهور ماست و ما با تمام توان پشتیبان و همراه او خواهیم بود.اگر دستاوردهای خارجی دولت سیزدهم را ببینیم مشخصا این دستاورد ها نسبت به همه دولت ها پیش است .پس رئیس جمهور باید انتقاد پذیر و مردم دار باشدما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در مقابل دشمنان شجاع باشد نه اینکه در مقابل دشمن ضعیف و ترسو و با زبان نرم باشد اما با مردم خودش با زبانی تند و از روی عصبانیت صحبت کند. در عملیات وعده صادق فرض کنید رئیس جمهوری داشتیم ترسو اگر رئیس جمهور ترسویی بود میگفت نه اگر بزنید من فلان میکنم و ... هیچگاه عزتی که وعده صادق اتفاق نمی افتاد.

وی در پایان اظهار کرد:ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در مقابل فساد بایستد و تزلزل نداشت باشد در زمان آیت الله رئیسی چقدر دست اندازی کردند به اسم خصوصی سازی به بیت المال اما ایشان مردانه ایستاد.

در ابتدای برنامه جناب سرهنگ علیرضا عربی‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان با ارائه گزارشی از برنامه های جهادی و تبیینی برگزار شده در سطح شهرستان گفت: همه تلاش ها برای این است که ما و مردم شهرمان بتوانیم انتخابی اصلح داشته و با یک انتخاب درست در انتخابات پیش رو بتوانیم آینده ای روشن را برای کشور ترسیم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار