در فارسان بیان شد:

شرط رسیدن به وعده های الهی، فهم درست و رعایت سنت های است

شرط رسیدن به وعده های الهی، فهم درست و رعایت سنت های است
به مناسبت چهلمین روز فراق شهدای عرصه خدمت،به همت پایگاه مقاومت بسیج مطهره،جزء سی کلام الله مجید با حضور بسیجیان حلقه شجره طیبه صالحین در مسجد امیرالمومنین علیه السلام فارسان تلاوت شد .
کد خبر: ۹۶۰۹۵۴۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرکارخانم یوسفی اظهار کرد:قرآن در آغاز ظهور از جامعه بدوی جاهلی حجاز یک تمدن با شکوه پدید آورد و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در ارتقاء این تمدن بسیار تأثیر گذار بودند و قرآن در گسترش شعر و ادبیات در هنر و معماری در صنایع در حوزه پزشکی در فلسفه و حکمت و در همه حوزه ها تحول شگرف ایجاد نمود و همین بعد یکی از عوامل گسترش اسلام و زمینه انتقال علم به جهان و مخصوصاً اروپا گردید. 

 وی ادامه داد: قرآن عامل پیدایش بسیاری از علوم مانند قرائت تفسیر و احکام و حدیث گردید. امروز نخبگان ما بایستی از ظرفیت عظیم قرآن کریم در قرائت ترجمه و تفسیر و تدبر و پژوهش های قرآنی و عمل به قرآن نهایت استفاده را داشته باشند تا بتوانند تمدن نوین اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق سازند و نسلی مبتنی بر فرهنگ قرآن تربیت نمایند. 

یوسفی بیان کرد:قرآن تجلی ارادت انسان‌ها به ذات پروردگار است و این کتاب الهی ما را به استوارترین راه‌ها راهنمایی می‌کند و پشتوانه‌ای است که انسان‌ها را از بسیاری مشکلات رهایی و در مسیر عبودیت قرار می‌دهد.

وی در پایان افزود: شرط رسیدن به وعده های الهی، فهم درست و رعایت سنت های است که خداوند متعال در قرآن کریم بیان فرموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار