در پایگاه مهدیه فارسان عنوان شد:

انتخابات قوی مستلزم اوج مشارکت مردمی است

انتخابات قوی مستلزم اوج مشارکت مردمی است
نشست جهادتبیین بامحوریت مشارکت عمومی در صحنه چهاردهمین دوره انتــخابــات ریــاســت جمهــوری به همت پایگاه مقاومت بسیج مهدیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۵۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛استاد حوزه علمیه سرکاز خانم مرادی بیان کرد:وقتی مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و به نظام سیاسی خود اعتماد نشان می‌دهند، این اقدام به افزایش سرمایه اجتماعی کمک می‌کند. سرمایه اجتماعی بالا می‌تواند در عرصه بین‌المللی به عنوان یک قدرت نرم عمل کند و موقعیت کشور را تقویت نماید.

وی افزود:نکته مهم دیگر در خصوص انتخابات که باید مورد توجه مردم باشد انتخاب فرد اصلح است.انتخاب اصلح به معنای انتخاب افرادی است که بتوانند به بهترین نحو ممکن منافع ملی را تأمین کنند. این انتخاب می‌تواند به تحقق اهداف کشور و پیشرفت آن کمک کند. انتخاب افراد شایسته می‌تواند موجب تصمیم‌گیری‌های صحیح و اجرای سیاست‌های کارآمد شود.

استاد حوزه علمیه شهرستان فارسان، ادامه داد:فردی که دارای خصوصیاتی مانند : ولایتمداری،شجاعت، کاردانی و کاربلدی و دارای تجربه بودن، پاکدستی باشد. فردی اصلح است که واقعا نگاه وی به منافع ملی کشور و عامه مردم باشد. فرد اصلح می‌تواند در تشکیل کابینه مقتدر و قوی برای حل مشکلات کشور موثر واقع شود.

وی در پایان بیان کرد:شرکت در انتخابات اصلی‌ترین نماد مردم سالاری دینی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنا پیدا کرده است.مردم قطعا با آگاهی و بصیرت در استمرار حماسه میدانی همراهی آسمانی رئیس جمهور شهیدمان نه تنها حماسه ای دیگر در این انتخابات رقم خواهند زد بلکه به یقین با توجه به حساسیت های جدی افکار عمومی ، فردی را انتخاب خواهند کرد که ضمن استمرار راه خدمت شهید جمهور عزیزمان، با برنامه های توسعه ای علمی مبتنی بر توانمندی طبیعت شرایط را برای حفاظت بهتر از محیط زیست این آب و خاک را فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار