مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان:

دانشجویان همواره نقش فعالی در انتخابات داشته اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: دانشجویان و مراکز علمی کشور همواره نقش موثر و فعالی در عرصه‌های مختلف جامعه از جمله بحث مهم و تاثیرگذار انتخابات داشته اند.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۶۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات ریاست جمهوری و رسالت دانشجویان در این خصوص گفت: دانشجویان و مراکز علمی کشور همواره نقش موثر و فعالی در عرصه‌های مختلف جامعه از جمله بحث انتخابات داشته اند و پرچم دار جهاد تبیین در مسائل مختلف کشور هستند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو نقش دانشجویان بسیار پر اهمیت است و باتوجه به دشمنی آمریکا و غرب با ایران قوی و ایران اسلامی، نه خود ایران، آنها تمام تلاششان را می‌کنند که این انتخابات را کم اهمیت جلوه بدهند و با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای و هر حربه‌ای که می‌توانند سعی دارند مردم را از پای صندوق‌های رای دور کنند و به انتخاب غلط بکشانند.

او اظهار کرد: در همین انتخابات مجلس سال گذشته دیدیم که رسانه‌های غربی و دولتهایشان با رهبری آمریکا تمام قد و با تمام توان پای کار آمدند که بعد از اتفاقات سال ۱۴۰۱ و جنبش زن، زندگی، آزادی، انتخابات مجلس را تحریم کنند و مشارکت مردمی را کاهش دهند؛ ولی در عمل دیدیم مردم بصیر ایران که همیشه در صحنه هستند، پای کار انقلاب اسلامی ایستادند و مشارکت بالای ۴۰ درصد را رقم زدند.

سهی در ادامه گفت: بخش عمده این موفقیت و سربلندی مردم ثمره جنبش جهاد تبیین بود که پرچم دار آن دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور بودند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: امیدوارم در این لحظات حساس انتخابات، دانشجویان مصمم‌تر از انتخابات مجلس به جهاد تبیین و دعوت به مشارکت حداکثری مردم بپردازند؛ تا بتوانیم به نحو احسن این تکلیف الهی که بر دوشمان است را ادا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار