دعوت فرمانده سپاه استان سمنان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی این استان برای مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۷۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بخشی از این پیام با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم استان سمنان در طول تاریخ انقلاب عنوان کرد:مردان و زنان غیور استان سمنان همواره در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی ایران، در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم آل الله (ع) و عرصه‌های مختلف جهاد و شهادت خوش درخشیدند و بار دیگر با حضور حماسی و آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالا و انتخاب اصلح مایه‌ی سرافرازی جمهوری اسلامی خواهند شد.
در ادامه این پیام آمده است؛ حضور پرشور و قوی ملت بزرگ ایران در انتخابات، تجلی قدرت، تضمین‌کننده امنیت ملّی و مایوس‌کننده دشمنانِ چشم‌دوخته به ایران اسلامی است. انتخابات زمینه‌ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است و مشارکت در انتخابات ۸تیر ماه نشان دهنده عزم راسخ ملت شریف ایران اسلامی در دست یابی به قله‌های عزت و اقتدار در گام دوم انقلاب است. 
در این پیام آمده است؛ اقشار و آحاد مختلف ملت مؤمن، انقلابی، رشید و زمان شناس ایران بویژه نسل پیشرو، پیش ران و آینده ساز جوان برای حضور در انتخابات ۸تیر ماه بمثابه یک عمل صالح انتخابات را به آزمونی بزرگ برای تضمین عزت، امنیت، اقتدار، سربلندی و آبروی کشور و خنثی سازی فشار‌های دشمن تبدیل خواهند کرد.
در بخش پایانی این پیام آمده است:پاسداران و بسیجیان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به دستگاه‌های متولی در تأمین امنیت برگزاری انتخابات، از آحاد مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در ۸تیرماه دعوت می‌نمایند تا خالق حماسه‌ای بزرگ در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و ادامه دهنده مسیر شهدای والامقام انقلاب اسلامی و بویژه سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و فرزند برومند استان سمنان مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار