در گفت‌وگو با بسیج مطرح شد:

اعزام ۶۳ گروه جهادتبیین در سطح شهرستان تربت‌جام برای تحقق مشارکت حداکثری+فیلم و تصاویر

فرماندار تربت‌جام از اعزام ۶۳ گروه جهادتبیین به محلات و روستاهای این شهرستان برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۷۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، حسین جمشیدی با اشاره به مصوبه قرارگاه جهاد تبیین این شهرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، گفت: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۶۳ متشکل از روحانیون، مبلغان، چهره‌های سرشناس و مدیران دستگاه‌های اجرایی به محلات و روستاهای این شهرستان برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخاب اعزام شدند.

وی افزود: شهرستان تربت‌جام با ۴ هزار عوامل اجرایی در ۱۳۱ شعبه متشکل از ۵ شهر و ۱۵۴ روستا در ۸ تیر ماه شامل دست اندرکاران هیات اجرایی و نظارت که آموزش های لازم را فراگرفتند، آماده گرفتن اخذ رای از مردم فهیم شیعه و اهل‌سنت هستیم و امیدواریم شاهد نصاب مشارکت حداکثری در این شهرستان باشیم.

کد ویدیو

رییس برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همچنین گفت: الحمدا.‌‌.‌. تمامی مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان مهیا است و از مردم خوب و ولایتمدار پای نظام وانقلاب درتربت جام می‌خواهیم در هشتم تیرماه در بحث برگزاری انتخابات یک عرصه حضور حداکثری داشته باشند تا با انتخاب یک فرد اصلح و کارآمد زمینه ساز ادامه خدمت شهید همیشه جاودان درتاریخ درخشان انقلاب اسلامی شهید رئیسی مهیا شود.

گزارش | مهدی حسینی_مهدی جباری 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار