مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر:

مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت ساز و عزت آفرین است

مسئول سازمان بسیج ادارات استان در جمع کارکنان تعاونی روستایی استان بوشهر گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت سازوعزت آفرین است.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۷۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ادارات استان در جمع کارکنان تعاونی روستایی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، انتخابات را مظهر مشارکت مردم در اداره کشور دانست و گفت: نظام اسلامی در حوزه مردم سالاری پیشگام بسیاری از نظام‌های سیاسی دنیا است. 

اسکندری با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور بالای مردم در انتخابات علاوه بر تقویت وجاهت بین المللی نظام، برای کشور تولید قدرت می‌کند.

اسکندری امنیت و عزت را ثمره حضور موثر و بابصیرت در انتخابات دانست و بر تشکیل دولتی مردمی، پرکار و انقلابی تاکید کرد.

ایشان با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در روز عید غدیر در خصوص انتخابات گفت: رسالت مردم در انتخابات پیش رو حضور حماسی و مسئولانه در پای صندوق‌های رای ِو انتخابی آگاهانه و توام با شناخت است.

وی نگاه تمام بنگاه‌های خبرپراکنی و تبلیغاتی غرب را به این رویداد مهم دانست و اضافه کرد: غرب مناسبات و نحوه تعامل خود با نظام اسلامی را بر اساس میزان مشارکت مردم و نتیجه آن تنظیم می‌کند و برای ناکام گذاشتن دشمنان باید علاوه بر حضور چشمگیر انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار