اطلاعیه معاونت امور خانواده سپاه استان:

8تیرماه روز تجلی گوهر درخشان عزم و اراده جمهور در برابر چشم جهانیان است

معاونت امور خانواده سپاه قمربنی هاشم علیه‌السلام با صدور اطلاعیه تأکید کرد:پیروز انتخابات 8 تیر، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی خواهند بود که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به‌طور فزاینده جلب کند و در هر دوره درخشش تازه‌ای نشان دهد.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۷۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن اطلاعیه معاونت امور خانواده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا

 

 «انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی روز جشن ملی و حماسه‌آفرینی است».

‌‌‏مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)

 

جمعه، هشتم تیرماه 1403، میعاد حضور میلیونی ملت در حماسه انتخابات و روز تجلّی گوهر درخشانِ عـزم و اراده‌ی جمهور در برابر چشم جهانیان است. مشارکت گسترده ایرانیان و حضور پرشور  اقشار مختلف، نشانه‌‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ الهی است که مرد و زن ایرانی را در آزمونِ میدان‌عمل، سرافراز و روسفید خواهد کرد.

معاونت امور خانواده سپاه قمربنی هاشم علیه‌السلام ضمن دعوت به حضور پرشور و ایجاد نصاب تازه در انتخابات، این فریضه ملی را فرصتی برای پیشرفت روزافزون ملت ایران در عرصه‌ی حضور و بروز قدرتمندانه جهانی می‌داند و بر این باوریم که دستان پرتوان ملت، بار دیگر بدخواهان و کینه ورزان و حسودان را عقب خواهد راند و دل دوستان و تحسین‌کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار خواهد کرد.

پیروز انتخابات 8 تیر، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی خواهند بود که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به‌طور فزاینده جلب کند و در هر دوره درخشش تازه‌ای نشان دهد.

 در پایان به روح بلند و ملکوتی شهیدان رخداد پرواز اردیبهشت، به‌ویژه سیّدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی، ادای احترام نموده و  وظیفه خود می‌دانیم در آزمون سرنوشت‌ساز 8 تیر با حضور در انتخابات، رسالت ملی و دینی خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به انجام رسانیم.

معاونت امور خانواده سپاه قمربنی هاشم علیه‌السلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار