بیانیه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

مشارکت مردم در انتخابات، مایه سرافرازی جمهوری اسلامی و کوتاه شدن زبان دشمنان است

کانون مداحان، بنیاد دعبل خزاعی، شورای هیئات مذهبی و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی خراسان رضوی در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۸۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن بیانیه مشترک کانون مداحان، بنیاد دعبل خزاعی، شورای هیئات مذهبی و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی خراسان رضوی آمده است:
 بسم ا... الرحمن الرحیم
مشارکت مردم در انتخابات، مایه سرافرازی جمهوری اسلامی و کوتاه شدن زبان دشمنان است. 
امیدواریم که ان‌شاءلله خدا ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند.
مشارکت بالا که ما روی آن خیلی اصرار می کنیم بخاطر این است که جمهوری اسلامی دشمن دارد، یکی از چیزهایی که جمهوری اسلامی را بر دشمنانش فائق میکند انتخابات است.  اگر در این انتخابات مشارکت خوب مردم مشاهده بشود این مایه‌ سرافرازی جمهوری اسلامی است. مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است.
امام خامنه ای (عیدسعیدغدیر۱۴۰۳)

روز هشتم تیرماه بی شک یوم‌الله دیگری در تاریخ این سرزمین خواهد بود. روزی که مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رای علاوه بر مشارکت حداکثری با انتخاب فردی اصلح به تمام جهانیان نشان خواهند داد که ایران مهد آزادی، جمهوریت و دموکراسی است. آن چیزی که آن‌ها ادعا دارند اما در تاریخ انقلاب و این سرزمین بارها به رخ کشیده شده است، حضور آحاد مردم پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و مکمل بدرقه باشکوه شهیدان خدمت، حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی بوده و این پشتوانه امنیت ملی خواهد شد.
بدین سبب خانواده بزرگ ستایشگران و ذاکران عزیز، شاعران و مداحان ارجمند و هیآت داران با اخلاص و جامعه قاریان با صفا در سراسر خراسان رضوی دوشادوش آحاد مردم کشور عزیزمان در صحنه انتخابات حضور یافته و همه عزیزان واجد شرایط را به این امر دعوت می‌نمایند.
وعده ما ۸تیر پای صندوق های رای ؛ یاعلی

 کانون مداحان، بنیاد دعبل خزاعی، شورای هیئات مذهبی و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار