مشارکت همگانی مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضربه دیگری بر یاوه گویی های دشمنان نظام است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند و بر یاوه گویی های دشمنان نظام اسلامی ضربه وارد می کنند.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۸۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده در جلسه آگاه سازی سیاسی انتخاباتی  که با هدف تبیین انتخابات در جمع کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد اظهار کرد: انتخابات در کشور همواره پدیده ای جدی است و با توجه به شرایط فعلی، انتخابات روز جمعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات و رأی به گزینه‌ ای که در تراز رئیس جمهور شهید باشد، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

عدیده با اشاره به نقش سربازان در تعیین سرنوشت کشور، تصریح کرد: سربازان همواره بعنوان مدافعان این کشور، نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور ایفا کرده‌اند و با جانفشانی‌ های خود در میدان نبرد، پایه های امنیت و آرامش جامعه محسوب می‌شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات امری حیاتی است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه، بار دیگر اقتدار و عظمت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

در ادامه، کارکنان وظیفه نیز نظرات و پرسش‌ های خود را در خصوص مسائل مختلف انتخاباتی مطرح و به آنها پاسخ داده شد

در پایان این جلسه، از کارکنان وظیفه خواسته شد تا با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار