گفتگو اختصاصی با بسیج:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور در مشهدمقدس

 کارشناس مسئول فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: نوزدهمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه همزمان با سراسر کشور در مشهدمقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۰۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد مقدس، فاطمه اژدری در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: نوزدهمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور برگزار می شود. این دوره از مسابقات با شرکت دانش آموزان در گروه های مختلف آسیب های بینایی، جسمی، حرکتی، شنوایی و دانش آموزان با معلولیت ذهنی در حال برگزاری است.

وی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور را برحسب معلولیت دانش آموز به سه دسته مختلف تقسیم کرد و افزود: دانش آموزان در سه گروه بینایی، معلولیت ذهنی و شنوایی با یکدیگر رقابت می کنند.

ازدری ادامه داد: دانش آموزان در مرحله اول در مدارس و سپس در سطح استان با یکدیگر به رقابت پرداختند و منتخبین مرحله استانی به اردوی شهر مشهد دعوت شدند. این مسابقات برحسب معلولیت دانش آموز به گروه های مختلف دسته بندی می شود‌؛ در گروه بینایی ۱۲ رشته، در گروه معلولیت ذهنی ۷ رشته و در گروه شنوایی ۴ رشته برای به رقابت پرداختن دانش آموزان وجود دارد.

وی بیان کرد: مسابقات از عصر روز پنجشنبه هفتم تیرماه آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد و در نهایت، زمانی که دانش آموزان هر دو مرحله کتبی و عملی را به پایان رساندند، برگزیدگان معرفی خواهند شد.

خبرنگار/ سید سبحان نعمتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار