مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج؛

حماسه عظیم مردم در انتخابات تداوم حماسه بدرقه شهدای خدمت است

حماسه عظیم مردم در انتخابات تداوم حماسه بدرقه شهدای خدمت است
حجت الاسلام میرزابیگی با تاکید بر حضور پررنگ و پر شور و دعوت مردم برای شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات یک حماسه عظیم است و این حماسه عظیم از حضور مردم در انتخابات تداوم حماسه بدرقه شهدای خدمت است.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۱۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین میرزابیگی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در نشست بصیرتی و اخلاقی که به مناسبت اربعین شهدای خدمت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بیان کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی، برای همه ما یک مکتب و الگویی از اخلاص، عدالت، جهاد و ولایتمداری بود.

وی افزود: ادامه ریل تفکر و منش شهید رئیسی امیدبخش آینده ای روشن‌تر برای کشور عزیزمان ایران است و این تفکر و منش باید سرمشق خادمین ملت باشد.

میرزابیگی حضور در انتخابات را شرط اول لبیک به ندای مقام معظم رهبری خواند و عنوان کرد: کسی که مدیریت کشور را به دست می گیرد باید همچون شهید رئیسی خود را سرباز ولایت دانسته و در برابر ظالمان و دشمنان اشدا الکفار بوده و قاطعانه برخورد کند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ و پر شور و دعوت مردم برای شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات یک حماسه عظیم است و این حماسه عظیم از حضور مردم در انتخابات تداوم حماسه بدرقه شهدای خدمت است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار