فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

توجه ویژه با گفتمان انقلاب از شاخصه های رئیس جمهور اصلح است

توجه ویژه با گفتمان انقلاب از شاخصه های رئیس جمهور اصلح است
سرهنگ درزی عنوان کرد: توجه ویژه به گفتمان شهدا و امام(ره) و رهبری و گفتمان انقلاب از جمله شاخص‌های یک رئیس جمهور شایسته است.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۱۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ درزی در دیدار اعضای شورای حوزه و بسیجیان شهرعصمت آباد، ضمن تقدیر از حضور بسیجیان عنوان کرد:هشتم تیر ماه یک رخداد مهم سیاسی در کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات در تمام دنیا و کشورها وجود دارد، افزود: شکل و مدل انتخابات در کشور ما با کشورهای دیگر فرق دارد، پایه و اساس انتخابات در کشور ما مردم سالاری دینی و دموکراسی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران چون بر اساس معیارهای الهی و قرآنی و ولایی شکل گرفته بنابراین حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری یک پایگاه مشروعیتی قوی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد.

وی گفت: قوه مجریه نیاز به کسی دارد که سابقه درخشان و کارنامه انقلابی قوی و ولایتمدار باشد.

درزی در ادامه به شاخص‌ترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور شایسته اشاره کرد و گفت: توجه به نصرت الهی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، توجه به قشر ضعیف جامعه و توجه ویژه به گفتمان شهدا و امام(ره) و رهبری و گفتمان انقلاب از جمله این شاخص‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شایسته می‌توان به تلاش شبانه روزی، ساده زیستی، حضور در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر ضعیف، خادم و خدمتگزار مردم و ولایت‌مداری و اینکه مسئولیت را یک امانت الهی بداند و عدم اعتماد به دشمنان اشاره کرد.

سرهنگ درزی در پایان تصریح کرد: مردم عزیز و فهیم ما باید همانگونه که در وداع با رئیس جمهور شهید حماسه آفریدند برای استحکام قدرت کشور در منطقه و جهان پای صندوق های رای حاضر شده و با انتخاب اصلح ثابت کنند همواره در راه شهدای عزیز بخصوص شهید خدمت آیت اله رئیسی ثابت قدم هستند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار