حجت الاسلام گلچهره:

یکی از مصادیق زنده نگه داشتن عید غدیر حضور در انتخابات است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: یکی از مصادیق مهم زنده نگه داشتن عید غدیر حضور در انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۲۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در مراسم جشن غدیر در روستای رودآور تویسرکان اظهار کرد: عید غدیر معروف به عید ولایت است و مفهومش بعد سیاسی و حاکمیتی دین است و همه فضایل این عید بزرگ بر درک این موضوع مهم است که نباید از آن غفلت ورزید.

وی افزود: آرمان بزرگ غدیر حاکمیت سیاسی اسلام بر مبنای تفکر ولایی اهل بیت(ع) است که متاسفانه بعد از پیامبر اسلام (ص) این مسئله به حاشیه رفت و محقق نشد، و خدا را شاکریم در عصر و زمان ما این مسئله مهم عینیت یافت و حاکمیت سیاسی ولایی در قالب انقلاب اسلامی محقق شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: رسالت و تکلیف همه ما حفظ و تقویت این دستاورد و موفقیت بزرگ تاریخی است که به فرموده امام(ره) از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق مهم زنده نگه داشتن عید غدیر حضور در انتخابات است، گفت: یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که موجب تقویت نظام، یاس و ناامیدی دشمنان و انتخاب مدیران لایق و کارآمد می‌شود، حضور در انتخابات است و این مشارکت در انتخابات است که طمع‌ورزی دشمنان را از بین می‌برد و موجب رشد و توسعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار