اطلاعیه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام استان خراسان شمالی جهت حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

سردار سرتیپ دوم پاسدار اسماعیل فرجی و حجت الاسلام والمسلمین علی نوروزی؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی طی پیامی مشترک آحاد مردم غیور و دلداده به آرمان امام راحل و شهدا را به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۳۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام استان خراسان شمالی در این پیام آمده است:

مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد .

در شرایطی که چشم همه جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است باید توجه داشت همچنان که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

 مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی باید بدانند انتخابات پرشور ۸ تیر مکمل حماسه بدرقه «شهیدان پرواز اردیبهشت» است و هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است .

به فضل الهی هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر خواهد بود تا همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

خدمتگزاران شما در سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام ، ضمن دعوت از آحاد مردم غیور و دلداده به آرمان امام راحل و شهدا برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ؛ امیدوارند تا نتیجه گزینش مردم آینده ای روشن را برای ایران اسلامی رقم بزند انشالله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار