تاکید حجت الاسلام سرایی به حضور گسنرده مردم در انتخابات

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به حضور و مشارکت گسترده مردم در انخابات ۸تیر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۹۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع بسیجیان شهرستان کلیبر، اظهارداشت: حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است همانطور فرد اصلح در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و امنیت کشورمان تاثیر بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: ما الان در امنیت و آسایش هستیم و شب ها با خیال راحت می خوابیم این آرامش روانی و امنیت با خون شهدا و جانثاری رزمندگان بدست آمده است و ما مدیون آن ها هستیم که در برابر دشمن دشمن متجاوز ایستادند.

حجت الاسلام سرایی افزود: همانا وعده صادق حمله نبود بلکه طبق فرمایش رهبر انقلاب تنبیه متجاوز بود عظمت انقلاب اسلامی با این تنبیه برای جهانیان ثابت شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: پیام عاشورا مبنای غدیر است اگه غدیر مهم شمرده میشد حادثه کربلا بوجود نمی آمد حال ماهم باید این عید را هرسال باشکوه‌تر وباعظمت تر از سالهای قبل برگزار کنیم و نباید غفلت کنیم  و عاشورا تکرار شود

وی ادامه داد: غدیر یعنی اداره صحیح دین و استمرار ولایت و جاری شدن احکام دین در زندگی مان است که همانا عاقبت بخیری با عمل به دستورات الهی امکانپذیر است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار