امام جمعه شربیان:

مردم برای تعیین سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کنند

تبریز- امام جمعه شربیان با اشاره به انتخابات گفت: هر کس نظام و کشور را دوست دارد باید پای صندوق‌های رای حاضر شود و سرنوشت کشور را تعیین کند.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۱۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام کریم‌پور در دوازدهمین جشن غدیر در مسجد جامع جوان قلعه عجب شیر، با اشاره به ویژگی‌های نامزد ریاست جمهوری گفت: شخص رئیس جمهور باید متعهد باشد اگر تقوا داشته باشد در همه امورات کشوری خدا را حاضر و ناظر می‌بیند. 

وی ادامه داد: رئیس جمهور مملکت باید متخصص و خبره باشد مرد میدان باشد این کشور با خون پاک شهیدان به این عزت رسیده است باید در انتخابمان دقت کنیم.
 
حجت الاسلام کریم‌ پورتاکید کرد:اگر مردم پای کار حکومت نباشند و در صحنه‌های حساس انتخاب صحیح نداشته باشند حتی اهل بیت هم نمی‌توانند حکومت کنند همانطور که امام علی خانه نشین شد.
 
وی  گفت: ولایت مداری به شخصیت و دین انسان معنا می‌دهد در طول تاریخ این موضوع به اثبات رسیده است کسانی که از ولایت جدا شدند با یزید بیعت کردند.
 
 حجت الاسلام کریم‌ پور افزود: ولایت پذیر بودن باید در مقام عمل باشد صرف بیعت کردن و قبول کردن ولایت اهل بیت کفایت نمی‌کند مقام ولایت تا جایی ارزش دارد که بدون ولایت نماز قبول نیست.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار