خبرهای داغ:

دعوت سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی از مردم برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انتخاب اصلح چنان اهمیتی در سرنوشت کشور دارد که تاریخ نشان می دهد هرگاه یک مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، مسیر پیشرفت کشور و رفع مشکلات‌ مردم با سرعت بیشتری پیش رفته است.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۷۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از جامعه پزشکان و مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

قل إنّما أعظکم بواحدةٍ أن تقوموا للّه مثنى و فرادى

(من شما را فقط به یک حقیقت پند مى‌دهم و آن اینکه دو دو و یکی یکی براى خدا به پا خیزید...)

با شهادت جانسوز رئیس جمهور محبوب و خستگی ناپذیر آیت‌الله شهید رئیسی،نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات که مظهر جمهوریت و ظهور اراده ملت در اداره کشور است، وقتی با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور در عرصه های گوناگون خواهد داشت.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب و در شرایط حساس کنونی، کشور نیازمند یک رئیس جمهور فعال، پرکار، خستگی ناپذیر، با سابقه موفق اجرایی در میدان و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم بخصوص کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی برای حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توجه ملت فهیم و با بصیرت کشور را به ویژگی‌های فرد اصلح جلب می نماید. انتخاب اصلح چنان اهمیتی در سرنوشت کشور دارد که تاریخ نشان می دهد هرگاه یک مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، مسیر پیشرفت کشور و رفع مشکلات‌ مردم با سرعت بیشتری پیش رفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار