مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

توجه به منویات رهبری، کلید انتخاب اصلح است

توجه به منویات رهبری، کلید انتخاب اصلح است
سرهنگ میری عنوان کرد: توجه به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی، راه شناخت کاندیدای اصلح و ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید است.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۵۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

قزوین_ به گزارش بسیج سرهنگ میری، مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) در مسجد امام حسن عسگری(ع) بیان کرد: گفته می‌شود اگر می‌خواهید تمدنی را از بین ببرید سه کار انجام دهید اول خانواده، دوم تربیت آموزش و سوم الگوهای آن جامعه را تضعیف کنید. دشمن به گونه ای جلوه می کند که زنان از خانه دار بودن احساس خجالت کنند، در حالی که خانواده یکی از ارکان مهم تمام اجتماع ها و ملت هاست.

وی گفت: با مطالعه در سیره زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) به عظمت خانواده و خانه داری پی می‌بریم. در جامعه ای که معلمان و مربیان جایگاه ویژه و محترمی نداشته و دانش آموزان حرمت معلم را نگه ندارند، تربیت و آموزش اثرگذار نخواهد بود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ادامه داد: در خانواده ای که ارزش ها و الگوها جایگاهی نداشته باشند چگونه الگوها به نسل بعدی منتقل می شود؟ دشمن به شدت تلاش می‌کند تا عالمان و دانشمندان که الگوی رفتاری و دینی ما هستند را در نظرها بی ارزش و ناکارآمد جلوه کند و تمدن هزار ساله ما را از بین ببرد.

سرهنگ میری به موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بیان کردند؛ نامزدهای انتخاباتی به گونه‌ای صحبت نکنند که دشمن شاد شویم؛ اما برخی کاندیداها با عدم توجه به منویات ایشان به هر قیمتی که شده به دنبال جمع آوری رای به نفع خود، حتی نابودی دین و کشور بی‌عزتی مردم هستند.

این مسئول به بیان ویژگی های شخصیتی شهید سید ابراهیم رئیسی پرداخت و گفت: اولین ویژگی برجسته شهید رئیسی، ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت فقیه بود. ایشان ثابت کرد در برابر قدرت‌ها می‌توان با صلابت بود اگر از ولی فقیه تبعیت کرد و در بین مردم و با مردم بود. قانون مداری و اخلاص دیگر ویژگی‌های برجسته ایشان بود. در برابر تهمت‌ها و حمله‌ها سکوت می‌کرد تا تفرقه ایجاد نشود. امیدواریم در این برهه حساس عزتمندانه و آبرومندانه از این پیچ تاریخی هم عبور کنیم و با حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح، وظیفه و نقش خود را در برابر انقلاب اسلامی ایران به خوبی ایفا کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار