خبرهای داغ:

نمایشگاه پرچم های غدیر در سرخه برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی نمایشگاه پرچم های غدیر همزمان با دهه ولایت و امامت در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۴۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت عید غدیرخم نمایشگاه پرچم های غدیری به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با همکاری کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه در محله برپا شد.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر، عید ولایت امیرالمومنین (ع)، نمایشگاه پرچم های غدیری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه و کانون انتظار مسجد ولی‌عصر (عج) در میدان ولی‌عصر (عج) برگزار شد. در این نمایشگاه آثار دریافتی در قالب دو فراخوان غدیری ارائه شد.

او با بیان اینکه هدیه‌دادن به کودکان از اعمال توصیه شده در عید سعید غدیر است، افزود: کودکان علوی در حاشیه نمایشگاه پرچم های غدیری، در غرفه مسابقه حضور یافته و ضمن شرکت در دو مسابقه جایزه دریافت کردند. گروه دختران حاج قاسم مجری این برنامه بودند.

گفتنی است نشست بصیرتی با محوریت مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه در مسجد امام هادی (ع) با حضور نمازگزاران و بسیجیان برپا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار