کارشناس مسایل سیاسی:

امنیت ملی و پیشرفت کشور در گرو مشارکت همگانی است

دکتر علیرضا اسماعیلی گفت: جوانان ما وقتی شادی اصلی را خواهند داشت که دغدغه شغل، زندگی، ازدواج و مسکن نداشته باشند.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۴۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  کارشناس مسایل سیاسی در گفتگوی برخط تصویری خبرگزاری بسیج با تبریک ولادت امام کاظم علیه السلام و بزرگداشت شهید جمهور وهمراهانش وشهدای هفتم تیر، به تبیین اهمیت مشارکت همگانی و حضورحداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت.

دکتر علیرضا اسماعیلی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم را دارای دستاوردهای بزرگ برای کشور دانست.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: انتخابات خوب دارای دو ویژگی است که مشارکت بالا و انتخاب اصلح می باشد.

اسماعیلی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات را به لیله القدر نظام تشبیه فرمودند که مردم نه برای 4سال بلکه برای چند ده سال سرنوشت کشور را تعیین می کنند.

مشارکت بالا در انتخابات ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد و حضور حداکثری مردم پشتوانه مردمی نظام را قوی تر کرده و پیام اقتدار را به دنیا مخابره خواهد کرد.

وی به تإسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات را عامل جلوگیری از دیکتاتوری، عامل تثبیت جمهوریت واسلامیت نظام و ضامن امنیت، پیشرفت و آبادانی کشور دانست و تصریح کرد: انتخابات تنها راه صحیح و حقیقی برای تإمین نیازهای مردم است و مهم تر از اینکه چه کسی انتخاب شود، مشارکت بالاست.

اسماعیلی، افزود: رهبر معظم انقلاب از کلید واژه معجزه برای مشارکت مردم استفاده فرمودند؛ زیرا مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب وحدت ملی می شود که اگر با انگیزه ملی همراه گردد، تولید قدرت ملی می کند و قدرت ملی نیز تولید امنیت ملی خواهد کرد که در سایه امنیت ملی پیشرفت اتفاق می افتد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور منتخب مردم از هر لحاظی مانند مبانی فکری واعتقادی و ... خوب باشد؛ ولی با مشارکت پایین انتخاب شود، نه در داخل و نه در عرصه خارجی و نظام بین الملل قادر به حل مشکلات نخواهد بود؛ لذا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رإی دارای اهمیت بالا می باشد.

اسماعیلی با اشاره به روند مشارکت مردم در انتخابات مختلف طی سالهای گذشته، اظهار کرد: حضور مردم همواره تهدیدهای بزرگ را از کشور دور کرده و دشمنان میزان دشمنی خود را با میزان نزدیکی مردم به صندوق تنظیم می کنند و همواره دیده ایم که هرگاه پیام ضعف به بیرون مخابره شده شاهد تحریم های بیشتر بوده ایم.

وی، تإکید کرد: مشارکت مردم رابطه مستقیم با امنیت ملی دارد و ان شاءالله هشتم تیرماه باید اصل مشارکت همگانی در امتداد حماسه بدرقه باشکوه شهدای خدمت اتفاق بیفتد تا بتواند سدی مقابل دشمنان ایجاد کند.

انتخاب هوشمندانه از ویژگی های انتخابات خوب است

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی، گفت:‌انتخاب هوشمندانه و انتخاب اصلح از دیگر ویژگی های انتخابات خوب است که با مراجعه به فرمایشات رهبر حکیم انقلاب باید کسی را انتخاب کنیم که اهل دین و شریعت، اهل انقلاب، اهل اعتقاد کامل به نظام و اسلام بوده ، دلبسته آمریکا نباشد و کارگزاران خود را از بین افرادی انتخاب کند که ذره ای زاویه با انقلاب نداشته باشند، دارای برنامه بوده و توان اجرای برنامه را هم داشته باشد.

اسماعیلی افزود: با انتخابات باشکوه و انتخاب شخصیت توانمند در مسیر شهید رئیسی به زودی می توانیم شاهد نتایج آن بر سر سفره مردم باشیم.

وی، تحقق وعده صادق بعنوان بزرگ ترین عملیات موشکی و پهپادی در تاریخ را که باعث شد ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شود یکی از مصادیق وحدت بین میدان ودیپلماسی دانست که جنگ را از کشور دور کرد و شهید رئیسی وشهید امیرعبدالهیان نقش مستقیم در تحقق آن داشتند.

انتخابات خوب انتخاباتی است که رئیس جمهور تراز انقلاب انتخاب شود

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به برخی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی در راستای کاهش تورم، احیای بیش از 8هزار واحد از کارخانجات تعطیل ونیمه تعطیل و 2و نیم میلیون واحد مسکونی در دست احداث و ... اشاره کرد و گفت: هرچند با نقطه آرمانی فاصله داریم اما با انتخاب اصلح این مسیر ادامه یافته و تإثیر آن را در زندگی مردم می بینیم.

اسماعیلی تإکید کرد: انتخابات خوب انتخاباتی است که رئیس جمهور تراز انقلاب انتخاب شود که از بیان شعارهای انقلاب نترسد و با شجاعت در داخل و عرصه بین الملل این شعارها را مطرح کند و برای تحقق آنها برنامه داشته و هدف گزاری کرده و اجرا نماید.

مسئله امروز کشور اقتصاد وایجاد شغل و تسهیل ازدواج و مسکن برای جوانان است

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید دچار اخلال در نظام مسئله کشور شویم؛ امروز مسئله کشور اقتصاد است و ایجاد شغل و تسهیل ازدواج و مسکن برای جوانانی که دغدغه دارند که این مسئله با تلاش بی وقفه جهادی حل می شود.

این کارشناس مسایل سیاسی گفت: نگاه عزتمندانه به مسایل فرهنگی و زنان ودختران و جوانان و پسران از دیگر مسایل کشور است و باید بدانیم جوانان ما وقتی شادی اصلی را خواهند داشت که دغدغه شغل، زندگی، ازدواج و مسکن نداشته باشند.

نتیجه انتخاب مردم به خود آنها برمی گردد

اسماعیلی تإکید کرد: رإی هم حق است و هم تکلیف و بالاترین مقام اجرایی کشور با رإی ما که به برکت نظام اسلامی حق دخالت در تعیین سرنوشت کشور را یافته ایم، انتخاب می شود؛ لذا باید در مقابل این حق و تکلیف احساس مسئولیت نیز داشته باشیم؛‌زیرا در ثواب و خطای فرد منتخب خودمان شریک خواهیم بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در هر انتخاباتی نیز اگر مردم انتخاب خوبی نداشته باشند، بخاطر ناکارآمدی فرد منتخب، خودِ ملت سیلی خواهد خورد زیرا دشمن همواره به دنبال ایجاد توطئه است.

وی در پایان گفت: مردم ما قدرشناس هستند و شهید جمهور و همراهانش را باشکوه بدرقه کردند و فردا نیز ان شاءالله پای صندوق های رإی خواهند آمد و به یاری خدا برنده این  انتخابات مردم و نظام اسلامی است و فرد منتخب نیز رئیس جمهور همه مردم ایران خواهد بود و توطئه های دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار