بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان؛

دعوت جامعه ورزشکاران بسیجی برای شرکت در انتخابات

دعوت جامعه ورزشکاران بسیجی برای شرکت در انتخابات
سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری برای حضور آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۸۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان بسیج ورزشکاران استان در بیانیه‌ای مشترک با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت از مردم ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی بام ایران برای حضور پر شور ‌و با بصیرت در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد. متن کامل را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

… وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْئُولًا

و به پيمان خود وفا كنيد زيرا كه از پيمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور مغتنم،شهید دکتر رئیسی، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت.

امروز تصمیم گیری مسئولانه ملت ایران که دارای دو وجه حق و وظیفه است تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون انتخابات های گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رای، قدردانی خود از ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت، امنیت و خدمت را به خوبی نشان خواهند داد.

 انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) لبیک گفته شود و در انتخاب اصلح دقت شود که طبق فرموده معظم له رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، انتخاب شود.

هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده است.

سازمان بسیج ورزشکاران استان از همه اقشار جامعه به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری، ورزشکاران ، قهرمانان ، مربیان ،پیشکسوتان، سازمان های مردم نهاد و جوانان غیور دعوت می نماید یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق های رای، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و نا امید کنند.

و من ‌الله التوفیق

سازمان بسيج ورزشكاران سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار