بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم

همه باید برای ایران قوی و عزت و سربلندی و اقتدار و استقلال و سرافرازی کشور شرکت گسترده در انتخابات سرنوشت ساز روز جمعه هشتم تیرماه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۰۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم در آستانه ی چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای به این شرح صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 « إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ» به‌ راستی خدا به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبان آنها رد کنید و چون میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید. (سوره نساء؛ آیۀ۵۸) 

 انتخابات زود هنگام چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی که با شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی وهمراهان شهیدش رقم خورد ؛ در روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، براین باوریم که به لحاظ شرایط خاص کشور و منطقه و مسائل کلان جهانی از اهمیت خاص وحیاتی برخوردار هست.  

همه باید برای ایران قوی و عزت و سربلندی و اقتدار و استقلال و سرافرازی کشور شرکت گسترده در انتخابات سرنوشت ساز روز جمعه هشتم تیرماه داشته باشیم.

 آحاد فرهنگیان بسیجی و بصیر و همیشه در صحنه استان قم همراه با تمام اعضای خانواده بزرگ فرهنگیان سراسر کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی شرکت می کنیم و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای سرافرازی جمهوری اسلامی درساعت اول آغاز رای گیری روز جمعه ۸تیرماه پای صندوق های رای می رویم و رای خود را در صندوق می اندازیم. 

لبیک به فرامین و توصیه های امامین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و پیام و وصیت نامه شهیدان قهرمان و ایثارگران را برای حضور همیشگی و وحدت بخش درصحنه ها و مشارکت فعال و حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح با معیارها و شاخص های انقلابی از تکالیف و وظایف دوستداران و وفاداران و دلدادگان و عاشقان  به انقلاب اسلامی می باشد. 

بامشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیش از هر زمان دیگر چشم طمع دشمنان مکار ملت ایران را کور و ناامید خواهد کرد و در برابر ناظران جهانی و بین المللی پیروز وسرافرازخواهیم شد.

ان شاالله 

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم

ارسال نظرات
آخرین اخبار