خبرهای داغ:

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار: هراس دشمن از مشارکت مردم در انتخابات

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار: هراس دشمن از مشارکت مردم در انتخابات
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: دشمن از مشارکت مردم در انتخابات هراس دارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۱۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۲

حجت الاسلام والمسلمین روح الله تیموریان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در گرمسار، بیان کرد: حضور انبوه مردم در تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی پیام مهمی را صادر کرد.

وی افزود: مردم اکنون دولتی را می‌خواهند که همچون آیت الله رئیسی مردمی و جهادی باشد تا برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم شب و روز نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه پس از شهادت آیت الله رئیسی وزارت کشور در کمترین زمان ممکن اقدامات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را انجام داد، تصریح کرد: مردمی، فساد ستیز، عدالت خواه ، جهادی، مؤلفه هایی که رهبر انقلاب بیان کرد از شاخصه‌های مهم انتخاب اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن انتخابات ایران را به خوبی رصد می‌کند به همین دلیل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند.

تیموریان با بیان اینکه عدم حضور مردم در انتخابات توسط دشمنان به دلسردی از این انقلاب و نظام تعبیر می‌شود، گفت: به همین جهت هر شخصی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارد باید در انتخابات به صورت آگاهانه مشارکت داشته و نسبت به ترغیب سایرین نیز اهتمام ورزد.

وی ابراز کرد: بی شک ملت ایران با وجود همه مشکلاتی که در کشور است هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور حماسی خود باری دیگر برگ زرینی در تاریخ این سرزمین رقم خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار