سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام؛

بیانیه ۱۱۰۰نفر از جامعه حقوقدانان بسیجی استان ایلام با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام ۱۱۰۰نفر از جامعه حقوقدانان بسیجی استان ایلام با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۲۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام ۱۱۰۰نفر از جامعه حقوقدانان بسیجی استان ایلام با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است 
بسم الله الرحمن الرحیم
 حضور پرشور و قوی ملت بزرگ ایران در انتخابات، ‌تجلی قدرت، تضمین‌کننده امنیت ملّی و مایوس‌کننده دشمنانِ چشم‌دوخته به ایران اسلامی است  .
 دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هجمه شناختی در یک جنگ ترکیبی تمام عیار به القای یأس و ناامیدی در جامعه تلاش می کنند تا حضور مردم و مشارکت آنان در پای صندوقهای رأی کمرنگ شود  اما مردم بصیر ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری باردیگر اتحاد و قدرت ملی و امنیت پایدار را در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی محقق خواهند کرد و  دشمنان اسلام را دردست یابی به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت. لذا در این راستا جامعه حقوقدانان استان ایلام با توجه به اهمیت  نقش انتخابات در تحقق دموکراسی و جایگاه ویژه آن در قانون اساسی ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه هشتم تیرماه از ملت شریف ایران اسلامی،مردم شهید پرور استان ایلام جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل می آورد تابا حضور پر شور و دشمن شکن خود حماسه خلق نمایند که مکمل حماسه بدرقه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت گردد. باشد که با حضور گسترده مردم رئیس جمهوری با آرا بالا انتخاب شود تا از پشتوانه قوی برای حل معضلات ومشکلات کشور برخوردار باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار