امام جمعه چوار؛

حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات تداوم بخش پیروزی های انقلاب اسلامی در عرضه های میدان و دیپلماسی خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین میهن پرست در نشست روشنگری و بصیرت افزایی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت :یقیناً حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات تداوم بخش پیروزی های انقلاب اسلامی در عرضه های میدان و دیپلماسی خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۲۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میهن پرست، امام جمعه چوار در این نشست در تحلیل وضعیت کنونی جهان گفت: جهان امروز در حال تحول عظیمی است ‌و هژمونی کشورهای بزرگ دارد از بین می رود. 
وی افزود: مردم منطقه بیدار شده اند و دیگر نفوذ و قدرت آمریکایی ها در کشورهای مختلف رو به کاهش است. این یعنی افول آمریکا و همین موضوع را در دانشگاه های خود آمریکا و در شعارهای دانشجویان در همین ایام جاری نیز می توان دید.
حجت الاسلام والمسلمین میهن پرست ۹۰ درصد اقتصاد رژیم صهیونیستی را از طریق دریا دانست و گفت: برخی از کشورهای اسلامی در حال عادی سازی روابط با این کشور بودند تا فعالیت های اقتصادی آن از طریق کریدور دریایی با امنیت کامل صورت پذیرد؛ اما عملیات طوفان الاقصی تمام این معادلات را به هم ریخت و پس از مقاومت مردم فلسطین دیدیم که دولت فلسطین در سازمان ملل به رسمیت شناخته شد. 
وی عملیات وعده صادق را سیلی محکمی بر صورت رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقدام راهبردی و دقیقی که در عملیات وعده صادق داشت، لطمه بزرگ دیگری را به رژیم صهیونیستی زد. 
امام جمعه چوار تاکید کرد: یقیناً حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات تداوم بخش پیروزی های انقلاب اسلامی در عرضه های میدان و دیپلماسی خواهد بود.

سرهنگ پاسدار علی مریدی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در این نشست راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را برشمرد و گفت: مهمترین راهبرد مورد توجه و تصریح رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری ملت ایران است.
وی با اشاره به برخی از خدمات شهید آیت الله ابراهیم رئیسی گفت: این شهید بزرگوار خالصانه و با تمام توان تلاش کرد تا مشکلات کشور را برطرف نماید؛ از خدمات بزرگ این شهید بزرگوار رفع ناترازی ها در حوزه نیرو می باشد که یکی از نتایج آن آبرسانی به نقاط دارای بحران آب همچون خوزستان و سیستان و بلوچستان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار