امام جمعه میانه در آیین چهلم شهدای خدمت:

مردم امانت مسئولیت اجرایی کشور را به اهلش بسپارند

تبریز- امام جمعه میانه در آیین چهلم شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر، با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: مردم باید در سپردن امانت مسئولیت اجرایی کشور را به اهلش کاملا هوشمندانه تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۵۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی اظهار داشت: شهید رئیسی اعتقاد قلبی به خدا داشت و توکل او بر خدا، کارهایش را تسریع و موفقیت آمیز کرد.

   وی ادامه داد: شهید رئیسی از جان گذشته بود و کارهای خراب شده دولت قبلی را سامان بخشیده و بسیاری از امتیازات داده شده به اشخاص خاص را پس گرفت که امتیازات کشت و صنعت مغان، هپکو و ماشین سازی تبریز از جمله اینهاست.

   خطیب جمعه میانه با بیان اینکه این ملت، وفادار و حامی شهید رئیسی است و راه او، استمرار خواهد یافت، شهید رئیسی را دغدغه‌مند، با انگیزه، دلسوز، خستگی ناپذیر توصیف کرد و افزود: مصونیت کشور، اقتدار، حل مشکلات، قدرت یابی نتیجه انتخاب اصلح و فردی مثل رئیسی است.

   حجت‌الاسلام رشادی خطاب به کسانی که انتخابات را اختراع غرب می‌دانند، یک تصور را تصوری بسیار غلط دانسته، انتخابات غرب را شکل دیگری از استبداد و دیکتاتوری عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات در اسلام از مهمّات بوده و مورد تاکید قرآن و معصومین علیهم‌السلام در چهارده قرن پیش است.

   وی بر رساندن امانت به اهلش به عنوان یک دستور الهی تاکید و مسئولیت و وظایف اجتماعی را یک امانت توصیف کرد و گفت: این امانت باید به کسانی که لیاقت و شایستگی آنرا داشته باشند، سپرده شود.

   آیین گرامیداشت چهلم شهدای خدمت و بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر با حضور صدها نفری مردم و مسئولین در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار