خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم با انتخاب اصلح خود دولت خدمتگزار را شکل بدهند

آیت‌الله عبادی گفت: همه مکلف هستند و حق و سرنوشت آنها است لذا مردم با حُسن انتخابی که دارند با دقت انجام بدهند تا دولت خدمتگزاری را ترتیب دهند و مشکلات جامعه عزیز ما را با دست و انتخاب خودشان حل کنند.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۵۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همزمان با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز  هشتم تیرماه با حضور در شعبه سیار یک در دفتر نماینده ولی فقیه در استان رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی در سومین سال انتخاب بعد از انجام یک آزمایش بزرگ و موفق شدن در آن، اگر چه از دست ما و جامعه و جهان گرفته شد اما بر انجام وظیفه نیروی اجرایی خطی را در دولت خدمتگزار ترسیم کرد که برای آینده‌ها خط و نشان است.

امام جمعه بیرجند افزود: حُسن انتخاب مردم بود که به این نتیجه رسید و دنیا در مقابلش تواضع کرد که بحث ایران تنها نیست.

وی تصریح کرد: برای شهادت رئیس جمهور ایران پرچم سازمان ملل نیمه افراشته و اعلام عزای عمومی شد، در شورای امنیت و یک چهارم مردم دنیا از جهت جمعیتی و کشورهای ذیربط آنان این جریان را به عنوان عزای عمومی اعلام کردند که نشان از انتخاب خوب ملت ایران داشت.

حجت الاسلام عبادی بیان داشت: خط و نشانی که آیت الله شهید رئیسی ترسیم کرده بود این است که آن توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده بودند و از آن به عنوان دولت اسلامی یاد کردند، یعنی دولتی که موفق شود نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را انجام دهد.

وی افزود: انتخاب آیت الله رئیسی توسط مردم و انجام خدمات دراین فرصت کوتاه سه ساله با آن همه مشکلات به ارث مانده به راستی که برای جهان یک خط و نشان جدید بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان اظهار داشت: همه مکلف هستند و حق و سرنوشت آنها است لذا مردم با حُسن انتخابی که دارند با دقت انجام بدهند تا دولت خدمتگزاری را ترتیب دهند و مشکلات جامعه عزیز ما را با دست و انتخاب خودشان حل کنند.

حجت الاسلام عبادی افزود: صدها بار توصیه بر این شده است که سرنوشت خود را به دست دیگران رها نکنید و نسبت به سرنوشت خودتان بی تفاوت نباشید که نیستید.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار