امام جمعه موقت تبریز:

حضور مردم در انتخابات پیامی به دوستان و دشمنان انقلاب

تبریز- امام جمعه موقت تبریز اظهارداشت: پیام حضور مردم در انتخابات برای علاقه مندان و دوستداران نظام این است که جمهوری اسلامی با اقتدار در مسیر اهداف خود گام برمی دارد و راه امام راحل و شهدا ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۸۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل امروز در مهدیه تبریز پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت‌ و گو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات یکی از فرصت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است، اظهار کرد: اراده مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

وی مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را موجب حفظ امنیت ملی شده و انسجام ملی تقویت دانست.

حجت الاسلام مطهری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک ارزش است، ادامه داد: انتخابات برای یک شخص نیست بلکه سرنوشت ملت توسط آن رقم می خورد، بنابراین مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب درست خود فرد اصلح را انتخابات کنند تا سرنوشت بهتری را داشته باشند.

وی گفت: دشمن نیز به این نتیجه می‌رسد که نمی تواند علیه کشورمان توطئه کند و مجبور به همکاری است.

امام جمعه موقت تبریز افزود: حضور حداکثری نشان می‌دهد که مردم باهم متحد بوده و کنار هم هستند و دشمنان نیز متوجه می‌شوند که هیچ گونه آسیبی به این کشور نمی‌توانند برسانند چراکه مردم طرفدار نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام مطهری‌اصل‌ با بیان اینکه امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند، تاکید کرد: تمام مسئولان نظام توسط مردم انتخاب می شوند و مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار