انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار کشور است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار کشور است و مردم با حضور خود در پای صندوق‌ های رأی، درتعیین سرنوشت کشور گام برمی دارند.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۹۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی پای صندوق‌ های رأی این منطقه، بر حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی تاکید کرد و افزود: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات امروز، می‌توانند در سرنوشت چند سال آینده کشور سهم داشته باشند. 

وی با دعوت از مردم مشهد بویژه رأی اولی ها جهت حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم ولایتمدار مشهد با حضور پرشور و همه جانبه در رویداد های مهم کشور در عرصه‌ های گوناگون، نشان دادند که پای ولایت فقیه ایستاده اند.

 معصومی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، عنوان کرد: باید تا آخرین لحظات مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم، چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، برنامه‌ ریزی گسترده‌ ای کرده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه انتخابات مسیر اصلاح کشور است، خاطرنشان کرد: مردم دنبال فردی اصلح هستند و قطعاً با شناخت و آگاهی شایسته‌ ترین فرد را انتخاب می‌کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار