نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

این انتخابات تداوم غدیر محسوب می شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: این انتخابات بیعت با امامت و ولایت و تدوام غدیر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۱۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرگاه مومنی موفق شود در آزمونی از آزمون‌های الهی شرکت کند و سربلند شود، حتما باید به او تبریک گفت.

وی بیان داشت: امروز ملت ایران در این آزمون قرار دارند و درحال تعیین سرنوشت کشورشان هستند، اگر ملتی برای تعیین سرنوشت خود تلاش کند خدا هم به آن‌ها کمک می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: وقتی مردم تلاش کردند، خداوند برکاتش را به‌صورت ویژه نازل می‌کند و در سرنوشت خود سهیم می‌شوند.

نکونام یادآور شد: راه شهید رئیسی به معنای واقعی بعد از انقلاب همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نمونه و مانند ندارد، شهید رئیسی در حدود سه سال یک راه نو، جهاد شبانه‌روزی، اخلاص، پایبندی به ارزش‌های دینی و به معنای واقعی انقلابی بودن حرکت کردند.

وی در ادامه افزود: راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، نباید اجازه دهیم مجدداً مخدوش شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم رئیس جمهوری را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، از همه مهم‌تر امروز دشمن نظارت‌گر می‌باشد و باید ناامیدش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام اذعان داشت: عید امامت و ولایت، عید را پشت سر گذاشتیم، عید غدیر عید بیعت با امیرالمومنان، ولایت و امامت است، این انتخابات بیعت با امامت و ولایت و تدوام غدیر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز ملت یک تکلیف بسیار ارزشمند و مبارک را انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار