امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری در ایران است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به این رویداد مهم است و مشارکت حداکثری آحاد ملت، موجب دلسرد شدن دشمنان و ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۳۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده صبح جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین ساعات آغاز رأی‌ گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه در کنار سایر مردم، رأی خود را به صندوق انداخت و ضمن تقدیر از حضور پرشور کارکنان و خانواده این منطقه در پای صندوق‌ های رأی، اظهار کرد: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش امنیت و اعتبار کشور، سبب نا امیدی همه بدخواهان خواهد شد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: همه مردم با شرکت در انتخابات امروز، اقتدار و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

عدیده با بیان اینکه ملت شریف ایران در تمامی عرصه های گوناگون پشت نظام و ولایت فقیه بودند، خاطرنشان کرد: حضور مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی به ویژه رأی اولی‌ها در پای صندوق‌ های اخذ رأی موجب دلگرمی نظام انقلاب اسلامی خواهد بود و این حضور نشان دهنده این است که مردم پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار