سردار غلامرضا حسن پور در استان البرز؛

دیپلماسی و میدان اگر باهم هماهنگ باشند مملکت در مسیر پیشرفت و قدرت قرار خواهد گرفت

سردار غلامرضا حسن پور بیان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که دیپلماسی و میدان اگر باهم هماهنگ باشند مملکت در مسیر پیشرفت و قدرت قرار خواهد گرفت
کد خبر: ۹۶۱۰۱۵۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛  سردار غلامرضا حسن پور در همایش روز ملی اصناف در استان البرز بیان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که  دیپلماسی و میدان اگر باهم هماهنگ باشند مملکت در مسیر پیشرفت و قدرت قرار خواهد گرفت، ما فردای بعد از عملیات وعده صادق هیچ تعطیلی در بازار های کشور را شاهد نبودیم و هیچ کمبودی وجود نداشت و حتی بر خلاف ادعاهای واهی مبنی بر افزایش نرخ دلار ما حتی شاهد کاهش آن بودیم. باید با انتخاب رئیس جمهور انقلابی و مدبر این هماهنگی ادامه یافته و ایران همچنان بر مدار عزت باشد. 

سردار غلامرضا حسن پور افزود:  اقدامات شهید رییسی در این مدت کوتاه سه سال بسیار گسترده و غیر قابل انکار است به عنوان نمونه، ساخت بیمارستان کمال شهر کرج که بنده از نزدیک از این پروژه بازدید نمودم، این بیمارستان بعد از یک دهه توقف به مرحله بهره برداری رسیده است همچنین هزاران طرح عمرانی دیگر در استان البرز که یادگار ماندگار اقدامات جهادی شهید جمهور ماست.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه افزود:ایشان با اخلاص و عمل صالح کار کرد و خداوند متعال شهادت را مزد ایشان قرار داد.

وی افزود:تلاشی که ایشان برای احیای واحد های تولیدی نمود، اثراتش در کشور همچنان جاری است، همچنین در تجارت بین الملل، ما شاهد افزایش دوبرابری صادرات به آفریقا در طول دوسال اخیر هستیم.

شهید رئیسی به معنای واقعی با دنیا بویژه همسایگان تعامل سازنده داشت؛ او مذاکره عزتمند را مد نظر داشت و از مذاکره التماس پرهیز می‌کرد.

وی با اشاره به انتخابات اخیر، خاطر نشان کرد:به امید خداوند، ملت شریف ما حماسه میلیونی تشییع آیت الله شهید رییسی را با حماسه حضور در انتخابات تکمیل خواهند کرد و مردم شهید پرور استان البرز که به ایران کوچک نامگذاری شده، حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

دکتر حسن پور افزود:امیدواریم که در انتخابات هشتم تیر ماه مردم به جریانی رای دهند که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد و به توفیق الهی روز شنبه نهم تیر ماه جشن حضور حماسی مردم در انتخابات را برپا خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد: اصناف و بازاریان در صف مقدم دفاع از نظام اسلامی هستند و هر مغازه ستاد حضور حداکثری در انتخابات است که  مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌نماید.

وی افزود: همه کاندیداها برنامه های خودشان را ارائه کردندو ما باید شخصی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی و ایران قوی باشد.

سردار غلامرضا حسن پور بیان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که  دیپلماسی و میدان اگر باهم هماهنگ باشند مملکت در مسیر پیشرفت و قدرت قرار خواهد گرفت، ما فردای بعد از عملیات وعده صادق هیچ تعطیلی در بازار های کشور را شاهد نبودیم و هیچ کمبودی وجود نداشت و حتی بر خلاف ادعاهای واهی مبنی بر افزایش نرخ دلار ما حتی شاهد کاهش آن بودیم. باید با انتخاب رئیس جمهور انقلابی و مدبر این هماهنگی ادامه یافته و ایران همچنان بر مدار عزت باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار